Studio4web, web hosting, registracija domena 

Topovski udar iz Shimana

PLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMITPLG_ITPSOCIALBUTTONS_SUBMIT

Raditi tubeles, a nemati airshot zna često biti težak ili nemoguć zadatak.

Kod konverzije na tubeless ili kod zamjene traka, ventila ili mlijeka potrebno je gumu nakon toga nanovo i napumpati. Iako su vanjske gume danas manje više sve tubeless ready, zrak često prilikom inicijalnog pumpanja bježi van i gumu je nemoguće dovesti na tlak potreban da se guma pritisne uz rub obruča i time počne držati zrak. Problem se često javlja kod užih obruča na koje želimo staviti malo deblje gume čiji prsten koji treba sjesti na stranicu obruča bude malo deblji.

Na mjestu gdje se nalazi ventil guma ne može lijepo sjesti na obruč te konstantno pušta zrak toliko jako da ne možete napraviti ništa niti stiskanjem gume uz bočne zidove obruča. U tom slučaju od koristi postaje Airshot iz Shimana koji spada u PRO brand grupaciju. Airshot je u biti spremnik za komprimirani zrak koji se zatim na većem ventilu propušta kroz klasičnu cijev u ventil od kotača koji želimo napumpati. Airshot je izrazito jednostavno i kompaktno izrađen, od aluminijske legure što ga čini laganim i lako prenosivim. Bilo kojom kvalitetnijom pumpom za bicikl u Airshot se može nagurati zraka dovoljno za napumpati gumu do željenog pritiska. Ono gdje bi također ukazali na jedan od problema je lože ležanje gume na bočnicama obruča. Kada inicijalno napumpate gumu, ona sjedi na obruču kako se namjestila, ali ne sjedi jednako na svim dijelovima jer nije sjela do kraja. da bi sjela, potrebno ju je nekada napumpati daleko više od vrijednosti na kojoj ćete ju voziti.

Mi smo do sada pumpali na 4,5 bara pa nekada čak i do 5. Da bi to sve odradili sa airshotom, potrebno ga je napumpati preko 6 bara jer kad zrak krene prelaziti iz spremnika u gumu i kad ostale još 10ak posto zraka u spremniku, a ostali je prešao u sad već napumpanu gumu, tih deset posto vam treba, ali nema više dovoljan pritisak da napumpa gumu, Iz tog razloga je potrebno prijeći level u airshotu barem za 30 posto od željenog tlaka u gumi.

Ovo ćemo također demonstrirati kroz naše video materijale, a za sada se nadamo da smo vam pomogli pri odluci da li da se bacite u investiciju. Vrlo korisna stvar za sve one koji su na tubeless kotačima

NOVOSTI

Napisano 01/10/2012, 17:47
prikupljanje-donacija-za-bolnicu-gornja-bistra Dječja bolnica Gornja Bistra Pomislit ćete da u ovom dvorcu žive princeze i prinčevi, dobre vile ih dvore a podanici im se klanjaju. I biti ćete im zavidni. Istina je, gotovo 80 ljudi radi svakodnevno sve umjesto njih. Podižu ih jutrom, presvlače im...
Napisano 04/02/2013, 19:46
odlican-pocetak-sezone-xco-sijana U prvoj utrci ove sezone u Puli, u sklopu zimske lige, natjecatelji BK Dugo Selo ostvarili su odlične rezultate.  Po izuzetno zahtjevnoj stazi, uz veliku konkurenciju vozača iz Italije i Slovenije, naši su dečki pokazali da su i ove godine...
Napisano 01/08/2016, 13:57
cannondale-habit Prošlo je dosta vremena od kada smo u redakciji imali novi Cannondale. Ali sada je napokon stigao! Cannondale Habit Carbon 3. Habit, kojeg ćemo imati priliku isprobati na obližnjoj stazi 120-milimetarski je full suspension, a svojom...

RACING TEAM

Mario Tašić
Maja Mikulić
Tomislav Mažar
Danijel Tomas
Dominik Dubravčić
Ivan Robić
Dragan Mikulić - Mika
Matej Žgalin
Ivana Mažar
Tomislav Batarilo
Tomislav Vukadin

SPONZORI